Nazwa projektu

Marketing & Personal Branding

Poprzedni
Finanse i Rachunkowość
Następny
Personal Development

Marketing & Personal Branding

Do celów koła należą m.in.:

  • nabycie przez studentów umiejętności pracy badawczej,
  • pogłębianie wiedzy i rozwijanie umiejętności marketingowych studentów,
  • zdobycie przez studentów doświadczenia w dziedzinie marketingu.

Główną tematyką koła naukowego jest:

  • analiza potrzeb konsumentów. E- konsument. Segmentacja. Persony,
  • badania jakościowe i ilościowe,
  • content marketing,
  • personal Branding. Budowanie wizerunku eksperta,
  • planowanie komunikacji marketingowej,
  • wsparcie działu marketingu WSEI w wybranych działaniach.

Formuła spotkań Koła Naukowego to zdalne spotkania z opiekunem merytorycznym Koła Naukowego oraz spotkania członków w przestrzeni uczelnianej.

Opiekun koła: mgr Katarzyna Kowalska-Jarnot

Kontakt: kkowalska@wsei.edu.pl

Przewodniczący koła: Serhii Bilonoh

Podziel się tym
Menu